اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

گزارش تمرین تیم امید| گفت‌وگوی پروین و تاج و ناراحتی استیلی / اعضای هیات رئیسه کنار ملی‌پوشان + تصاویر

تمرین امروز تیم فوتبال امید در حضور مسئولان و پیشکسوتان فوتبال برگزارشد.

گزارش تمرین تیم امید| گفت‌وگوی پروین و تاج و ناراحتی استیلی /  اعضای هیات رئیسه کنار ملی‌پوشان + تصاویر

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دومین  تمرین تیم ملی فوتبال امید جهت شرکت در مسابقات مقدماتی المپیک از ساعت 15  امروز در زمین شماره 2 مرکز ملی فوتبال برگزار شد. 

* پیش از شروع تمرین علی پروین و جواد زرینچه در محل تمرین ملی‌پوشان حاضر شده و حمید استیلی استقبال گرمی از ‌آنها به عمل آورد. پروین و زرینچه پیش از شروع تمرین برای دقایقی با ملی‌پوشان صحبت کردند و البته سرمربی تیم امید ناراحتی هایی را به خاطر برنامه‌ریزی و در اختیار نداشتن بازیکنان به صورت مرتب به پروین و زرینچه مطرح کرد. 

* بعد از صحبت‌های این دو نفر اکبر محمدی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال نیز به جمع میهمانان اضافه شد و درنهایت پروین،‌زرینچه و محمدی در کنار سایر ملی‌پوشان در عکس یادگاری تیمی حضور پیدا کردند. 

 

* امید نورافکن کاپیتان تیم ملی فوتبال امید در تمرین امروز حاضر بود اما با سایر بازیکنان تمرین نکرد. این بازیکن به دلیل آسیب دیدگی تنها در گوشه‌ای از زمین نظاره‌گر تمرین شد. همچنین علی شجاعی نیز در تمامی برنامه‌های گروهی حضور نداشت. 

 

* در اوایل تمرین امروز تعدادی از مسئولان فدراسیون نیز در محل تمرین حضور پیدا کردند. مهدی تاج،‌محمدرضا ساکت و شیعی عضو هیات رئیسه فوتبال به همراه کاظم طالقانی در محل تمرین حاضر شده و برنامه‌های تاکتیکی ملی‌پوشان را نظاره کردند. 

 

* هنگامی تاج در محل تمرین تیم ملی حضور پیدا کرد در کنار علی پروین نشست و اسطوره باشگاه پرسپولیس برای دقایقی با رئیس فدراسیون فوتبال به گفت‌وگو پرداخت. 

*مهدی قائدی و شاهین طاهرخانی دو بازیکن استقلالی حاضر در اردوی تیم ملی فوتبال امید در حاشیه تمرین امروز در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند. 

* در بخش ابتدایی تمرین ملی‌پوشان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس زیر نظر امیرحسین پیروانی کار تاکتیکی انجام دادند. همچنین در بخش بعد در نیمی از زمین فوتبال درون تیمی بین دو تیم با لباس‌های سبز و سفید برگزار شد که بازیکنان با کاورهای آبی‌رنگ این دو تیم را در ارسال پاس یاری می‌کردند.

به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال قرار است وزیر ورزش و جوانان و همچنین صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در تمرین امروز ملی‌پوشان حضور پیدا کنند. 

به گزارش فارس، تیم ملی امید ایران در گروه C با تیم‌های گره جنوبی، چین  ازبکستان هم گروه است. 

انتهای پیام/ا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول